Monday, February 10, 2014

انقلاب ايران توطئه خارجي بود / ايرج آريان پور *



انقلاب ايران توطئه خارجي بود / ايرج آريان پور *
--------------------------------------------------

انقلاب ايران توطئه خارجي بود  ولي توطئه كارتر و تاچر و ژيسكاردستن نبود بلكه توطئۀ ياسر عرفات، توطئۀ معمر قذآفي، توطئۀ حافظ اسد رئيس جمهوري وقت سوريه و توطئۀ آقاي فيدل كاسترو كه رئيس همۀ اينها بود.

اسناد و مدارك:

 اولين كسي كه به ايران وارد شد ياسر عرفات بود.
اولين كسي كه با خميني ملاقات كرد ياسر عرفات بود كه خميني او را برادر خود خواند و گفت: "ياسر برادر ماست" و جزو دو عكس كه خميني در آنها خنديده يكي عكسي است كه با ياسر عرفات در تهران گرفته شده.

 اولين سفارتخانه اي كه افتتاح كردند سفارت فلسطين بود.

 اولين سفري كه وزير خارجه جمهوري اسلامي ايران به خارج از كشور انجام داد و اولين سفري كه هيئت سياسي ايران به خارج كشور انجام دادند:
 به هاوانا رفتند و سراسيمه خود را به آقاي فيدل كاسترو رساندند، فيدل كاسترو شبانه وارد هتل هيئت نمايندگي ايران شد و با ذوق و شوق اين ها را در آغوش گرفت و باهم به راز و نياز پرداختند. فرداي آنرو ز با آقاي ژنرال (جاب) ملاقات كردند، از كوبا به نيكاراگوئه رفتند كه در اثر توطعۀ فيدل كاسترو به كمونيستي كشيده شده بود و انقلاب آن هم همزمان با انقلاب ايران بود.

رژيمي كه اكنون بر ايران حكمفرما است و بر ايرانيان حكمروائي  ميكند كوچكترين توجهي به مصالح ايران و ايراني ندارد، نه رژيم جمهوري است نه اسلامي است  نه ايراني است،و هيچكدام از لغات جمهوري و اسلامي و ايراني در آن صادق نيست، يك چيز من درآوردي و جديدي است كه مخلوطي از عوامل مختلف از جمله ماركسيسم هست، اصول ماركسيسمي در آن بشدت رواج دارد ، اصول فاشيستي در آن رواج دارد، شارلاتانيزم در آن وجود دارد و ...، پنجاه ايسم مختلف جمع شده ، شده خمينيزم، كه ايران را اشغال كرده و ايرانيان را به چنين روز فلاكت باري انداخته.   

تنها كاسترو نيست!
اسلام ديني است كه قائل به وجود خداوند است اما اگر به تاريخ ايران مراجعه كنيم مشاهده ميكنيم تمام ارتباطات مهم  دولت جمهوري اسلامي ايران كه خود را اسلامي ميداند از ابتداي تشكيل با كليه كشور هاي غير مسلمان  و كليه كشور هاي غير خدا پرستي بوده است، از جمله اتحاد شوروي ، از جمله آلمان شرقي، از جمله كوبا، از جمله كره شمالي و ده ها كشور كمونيست سابق ، و الآن هم كره شمالي و كوبا تنها كشور هائي هستند كه هنوز مصرانه ميگويند كه ما ماركسيست هستيم ، يا مرگ يا ماركسيسم . اينست كه واقعاً اين رابطه اينجا مشخص ميشود كه به چه منظور كشوري كه خود را اسلامي ميداند با اين همه كشور هاي خدا نشناس در اين ارتباط نزديك و تنگاتنگ است
اكنون ده ها قرار داد مخفي با دولت ماركسيستي كوبا منعقد شده زيرا بعد از آنكه شوروي سقوط كرد كليه كمك هاي شوروي به به رژيم كاسترو قطع شد و ايران جانشين آن شده،در حاليكه مردم ايران زير خط فقر زندگي ميكنند و ميليون ها جوان ايراني بيكار هستند ميليون ها زن ايراني ف دختر ايراني به فحشا و مواد مخدر دچار شده اند . دولت جمهوري اسلامي ايران ده  ها قرارداد مخفي با فيدل كاسترو بسته  تا كمكي را كه شوروي قطع كرده  از كيسه ملت ايران بپردازد

__________________________________
* تلخيصي از گفتگوي راديوئي ايرج آريان پور
 http://behnazar.blogspot.com/2014/02/blog-post_10.html




No comments:

Post a Comment