Friday, July 14, 2023

سخنرانی تکان دهنده ای از آیت الله خمینی که بسیاری شنیده اند، اما معنی آنرا درک نکرده اند/ برای آنانی که تا کنون حکومت اسلامی را نشناخته اند

 Gohar Minoui

برای آنانی که تا کنون حکومت اسلامی را نشناخته اند

سخنرانی تکان دهنده ای از آیت الله خمینی که بسیاری شنیده اند، اما معنی آنرا درک نکرده اند:


»یوم الله واقعی روزی است که امیرالمونین علیه السلام شمشیرش را کشید و خوارج را از اول تا آخر درو کرد و تمامشان را کشت . ایام الله روزهایی است که خداوند تبارک و تعالی یک زلزله ای را وارد می کند، یک سیلی را وارد می کند، یک توفانی را وارد می کند، به این مردم شلاق می زند که آدم بشوید .


امیرالمومنین اگر بنا بود مسامحه بکند شمشیر نمی کشید تا هفتصد نفر را یک جا بکشد .

شما آقایان علما چرا فقط سراغ احکام نماز و روزه می روید ؟ چرا هی آیات رحمت را در قرآن می خوانید و آیات قتال را نمی خوانید ؟ قران می گوید بکشید ! بزنید ! حبس کنید، چرا شما فقط همان طرفش را گرفته اید که صحبت از رحمت می کند ؟


رحمت مخالفت با خداست !


محراب یعنی مکان حرب، یعنی مکان جنگ، از محراب ها باید جنگ پیدا شود، چنانکه بیشتر جنگ های اسلام از محراب ها پیدا می شد.


پیغمبر شمشیر دارد تا آدم بکشد، ائمه ما علیهم السلام همگی جنگی بودند، همگی جنگی بودند، شمشیر می کشیدند، آدم می کشتند . 

ما خلیفه می خواهیم که دست ببرد، حد بزند، رجم (سنگسار) کند، همانطور که رسول الله صلی اله علیه دست می برید، حد می زد، رجم می کرد.


همانطورکه یهود بنی قریضه را چون جماعتی ناراضی بودند قتل عام کرد. اگر رسول الله فرمان داد که فلان محل را بگیرید فلان خانه را آتش بزنید، فلان طایفه را از بین ببرید، حکم به عدل فرموده است.


زندگی بشر را باید به قصاص تامین کرد، زیرا حیات توده زیر این قتل قصاصی خوابیده است. با چند سال زندان کار درست نمی شود، این عواطف کودکانه را کنار بگذارید«


منبع: صحیفه نور / سخنرانی به مناسبت هفته وحدت و تولد پیامبر اسلام / سال 1360



No comments:

Post a Comment